01 January 2010

නිදි නැති රැයක්...

තවත් අවුරුද්දක් ගෙවිලා ගියා..
දැන් තමයි මට මගේ කොම්පීතරව හම්බවෙන්න පුළුවන් උනේ..
ඊයේ සෑ තමයි සෑ.. පිස්සු හැදෙනවා..මං මලා..
අම්මපා ගිය අවුරුද්ද තව ටික දවසක් තිබුනනම් හොදයි කියලා හිතුනේ ඊයේ රෑ තමයි. මටත් ඉතින් නිකන් ඉන්න බැහැනේ.. අපේ අංශය හැඩ වැඩ කිරීමෙ මහ භයානක කටයුත්තට අත ගැහුවා.. උදේම තීන්ත පාරක් ගෑවා.. තීන්ත ගෑම ගැන වෙනම පෝස්ට් එකක් ලියන්න කරුණු තියෙනවා. ඒත් දැන් බැහැ..
ඊට පස්සේ පාන්දර 4වෙනකල්ම සැරසිලි වැඩ.. හප්පේ පණ ගියා..
ඊයේ පාන්දර 2ට විතර තමයි නා ගත්තේ..එතන ඉදලා සුළු වැඩ කීපයක් කරලා යාන්තම් සැරසිලි ඉවර කර ගත්තා.. නිදා ගන්න කියලා බලන කොට එළි වෙලා. ඊට පස්සේ තව ලෙඩක්.. අත රිදෙනවා එක එක්කෙනාට දීලම..
හක්ක රිදෙනවා සුභ පතලම.. කොහොමින් කොහොම හරි.. උදේ සෙත් පිරිත්.. තේ මෙසය (කැමතිම අංගය ඔං) සංගීත සාජ්ජෙ.. ඒත් ඉතින් ඒක පටන් ගන්නකොටම මම එන්න ආවා.. වෙන එකක් හින්දා නෙවෙයි මගේ දහම් පාසල් ගෝලයෝ කීප දෙනෙකුගෙන් තිබුනු ආරාධනාව අහක දාන්න බැරි හින්දම..
ඇස් දෙකේ නිදි මත පෙරෙනවා..
අන්තිමට ඔය ඔක්කෝම වැඩ ඉවර වෙලා ගෙදර එන කොට හවස 4යි..
හැබැයි වැදගත්ම දේ අද මත්පැනින් තොර දවසක්..
ගෙදර ඇවිත් නාලා නිදා ගත්තා.. නැගිටින කොට 7යි..
බඩගිනියි.. හදා ගත්තා නූඩ්ල්ස් ටිකක්.. දැම්මා බඩට.. ආ දැන් හරි.. ඔන්න පටන් ගත්තා ලියන්න..
ඉතින් වර්ෂයක් ගෙවිලා නව වසරක් උදා උනා..
බලාගෙන ගියහම ඇති දේකුත් නැහැ.. මෙ වසරත් ඔය විදියට ගෙවිලා යාවි..
ජීවිතේ රැකිලා තිබුනොත් ලබන අවුරුද්දෙත් මෙ වගේම ලියාවි..
වෙනනම් ඉතින් මොනවා කියලා වෙන්නද..?
කොහොම උනත් හැම දෙනාටම තම තමන් පතන යහපත් පැතුම් පමණක් ඉටුවන (අයහපත් ඒවා ඉටු උනොත් ලෝකෙට හොද නැහැ) සුභ නව වසරක් වෙවා කියලා පතනවා..
ලියන්න හුගාක් කරුණු තියෙනවා..ඒත් මෙක කොටන්න ගියහම එපා වෙනවා..

පිපෙන කැකුළිති මලක් ..
වන්ය නුඹ මා අසල..
මහළු බඹරිදු මමයි ..
සිනිදු පෙති මත රගන..
මල් කැකුළියේ නුඹට ..
ආදරෙයි මා තවම..
ඒ උනත් මට නොහැක..
රැදෙන්නට නුඹ ගාව..

ලපැටි නුඹ අභිමුවෙහි..
මම වීමි වියපත්..
ලොවෙන් රුදු වදන් වැල් ..
එල්ල විය හැක අපට..

ඒ නිසා පැංචියේ..
තනන්නේ කෙලෙසකද..
නුඹට හිමි.. මාද ඇති..
නිදහසේ කැදැල්ලක්..
සොදුරුතම සිහිනයක්...

4 comments:

  1. අතීත ආවර්ජන උඹේ වින්දනීය හිත තවතවත් නොරිද්දන සුභ නව වසරක් වේවා!

    ReplyDelete
  2. සුභ අළුත් අවුරුද්දක් වේවා..!!

    ReplyDelete
  3. ලෝකයාට බයේ ආදරේ කරන්න පුළුවන්ද ..........

    ReplyDelete
  4. wath ...
    අසම්මතයට මට මුහුණ දිය හැකි වූවද,ඇයට හැකිවෙද?

    ReplyDelete