19 May 2012

අත්තනගල්ලේ හොල්මන‍් ගැහැණිය මාරයාගේ කැමරාවට හසු වේ...

මෙන්න පොට් එක... බලන්න හොඳට හොල්මන පේනවද කියලා...

මේ තමා පහුගිය දවස්වල අත්තනගල්ල පැත්තෙන් ආරංචි උන හොල්මන නිතර ගැවසෙන තැන...

ඔය හොල්මං කතාව සරුවට නැගලා යන හින්දා මාත් ගියා පහු ගිය දවසක ඒ පැත්තේ..ඇයි යකෝ ජීවිතේට ඔහොම එකක් බලාගන්න ලැබෙනවයි කියලයෑ... මං ගියේනං රෑ දහයට විතර..පැත්ත පළාතේ බලු බල්ලෙක් නැහැ..ඒත් ඉඳ හිට වාහනයක් දෙකක් යනවා.. ඒ යන්නෙත් නැට්ටට පාගලා..මං හිතන්නේ හොල්මං කතාව දන්න හින්දා වාහනේට ගොඩ වෙයි කියලා... හැබැයි ඔහොම යද්දි යන්තං සුදු පාටක් දැක්කත් ඇති බය වෙලා ගිහින් කාගේ හරි තාප්පයක් ඉඹ ඉඹ ඉන්න...
මේ හොල්මං කතාව තියෙන්නේ ගොරකදෙණිය පාරේ..බොනෑගල ආසන්න ප්‍රදේශයේ..හරියටම කිව්වොත් අර කෆීර් දෙක වැටුනේ..ආන්න ඒ කිට්ටුව..තමුන්නැහේලා දන්නවනේ මං ඉස්සර හිටියේ ඔය හරියේනේ..ඒකනේ කෆීර් දෙක වැටුන වෙලේ මං හිටු කියලා ඒ පොවුර්තිය ගෙනාවේ...

හොඳට බලා ගන්න මෙන්න මැප් එක...
ඔය රතුපාට පුංචි තිත් දෙක තියෙන්නේ කෆීර් දෙක වැටුන තැන්..එතකොට ලොකු රතු තිත තමා හොල්මන යැයි සැක කරන අයගේ ගේ පිහිටි හරිය...රෝස පාටින් දැක්වෙන්නේ මං කලින් හිටිය ගේ... එතකොට කොල පාට පුංචි රවුම තමා ඔය උඩින් තියෙන බස් නැවතුම..මගේ වැඩ පොලත් හොයාගන්න පුළුවන් වෙයි මං හිතන්නේ හොඳට බැළුවොත්.. එතකොට පින්තූරේ තරමක් තද පැහැයෙන් දැක්වෙන්නේ මේ හොල්මන සක්‍රීය ප්‍රදේශය තමා..හරිනේ ඔන්න සිතුවම් සහිත හොල්මං වාර්ථාකරණය...හැමදාම නැහැ හැමතැනම නැහැ...

ඉතිං ඔය කියන හොල්මන ගැවසෙනවාය කියන බස් නැවතුම අසල ප්‍රදේශයේ ටිකක් ඇවිදලා බලන්න ඕන කියලා මට හිතුනේ ඔය හරියේ මමත් නිතර ගැවසුන හින්ද තමා... මං උදේ හවා වැඩට යන එන තැනනේ ඔය..ඔය කියන ගෑණු ළමයත් හැමදාම වැඩට යන්න බස් එකට නැග්ගේ ඔය බස් නැවතුමෙන් තමා..මං දැකලත් ඇති..ඒත් හරියටම නිච්චියක් නැහැ..දන්නවනේ ඉතිං මං ඔය බස් හෝල්ට් ගානේ ඉන්න ගෑණු ළමයි දිහා බල බල යන කෙනෙක්යෑ ආයිබෝං..හා නැද්ද හා...

ඉතිං මේ හොල්මං කතාව නැගලා යනකොට අහල පහල දන්න අය වෙච්චි අපි එපෑ හොයලා බලන්න..ඉතිං මාත් අදහස් කොලා මේකත් හොයලා බලන්න.. ආන්න එහෙම හිතලා මං කරුණු රැස් කලා..ඒකට හොඳම කෙනා තමා රමණි අක්කා..දන්නවනේ ඒ කවුද කියලා..දන්නේ නැත්තං මෙතනින් බලා ගන්න කවුද ඒ කියලා..

ඉතිං මේ හොල්මං කතාව ගැන හොයාගන්න ඕන වෙලා මං දවාලේ රමණි අක්කට කෝල් කලා..උන්දෑනං කිව්වේ දැකපු අය ඉන්නවා උනත් තාම උන්දැටනං හම්බ උනේ නැහැ කියලයි... හැබැයි හැම එකාම පාරේ යන්නේ පරාණ බයේ හින්දා දැන් උන්දැටවත් හවහට කඩේකට යන්න හැටියක් නැහැ කියලා... කොටින්ම මේ ළගකදී පොලිසියේ දෙන්නෙකුත් බයික් එහෙක නැගලා කතාවක් දාගෙන ඇවිත් එක පාරටම රමණි අක්ක වංගුවෙන් මතු වෙලා දැක්ක පාර හොල්මන මතක් වෙලා මෙන්න යකෝ අර ගෑණි කියාගෙන ඇරලා දාලා ගිහිං..ටික දුරක් යද්දී ආයෙම තේරිලා බයික් එක ස්ලෝ කරලා හිනා වෙවී ගිහින්...

ඉතිං කොහොම හරි මේක යට තියෙන්නේ අර මෙයිට ටික දවසකට කලියෙන් නුවර එළියේදී මිය ගිය යුවළගේ කතාව තමා..මතකනේ අර කාමරේ හීතල නැති වෙන්න බාබකිවු උඳුනක් කාමරෙන් තියාගෙන ඉඳලා ඒකේ දුම විෂ වෙලා මලයි කිව්වේ.. ආන්න ඒ ජෝඩුවේ ගෑනු ළමයා තමා මේ හොල්මන් කරන්නේ කියලයි කියන්නේ..හැබැයි ඒ කතාවට හරියන්න තව හුගක් කතා තියෙනවා උනත් කාටවත් අපහාස කරන්න ඕන කමක් නැති හින්දා ඒවා ලියන්න විදියක් නැහැ. කොහොම උනත් ගෙදරට යා ගන්න බැරි හින්දා ඒ අවටම සරනවා කියලයි කියන්නේ...

ඉතිං මාත් රෑ ජාමේ ගියා අහම්බෙන්වත් මටත් හම්බ උනොත් කියලා හිතං... ඉතිං දහයට කිට්ටුව ගිහින් එකොලාමාර විතර වෙනකල් ඒ හරියේ එහෙට මෙහෙට කැරකිලා ආයේම ඇවිත් ඔය කියන බස් හෝල්ට් එක අහලත් බලං උන්නා උන්නා..ම්හූ.. මං හිතන්නේ එදා නිවාඩු දවසක්ද කොහේද..? බැරිම තැන මං එතන පොටෝ එකක් ගහං ආපහු ආවා... ඒත් ඇවිත් බලද්දිනේ දැක්කේ මේ පොටෝ එකේ හොල්මන ඉන්නවනේ.. ඔයාලා හොඳට බලන්න... පේනවද කියලා...

129 comments:

  1. අර ඉන්නෙ වැඳගෙන.... හුරේයි මම එක

    ReplyDelete
    Replies
    1. උඹ මනුස්ස ගනේද කොහේද...

      Delete
    2. ඇයි මම හරි නේද? හෙහ් හෙ..... ගනේ නං හරියට මතක නෑ රුධිර ගනේ නං ඹ් ධන ද කොහෙද හෙහ් හෙ....

      Delete
    3. නැහැ මේක පේන්නේ මනුස්ස ගනේ උන්ට විතරයි..හොල්මනක්නේ බං...

      Delete
    4. මනුස්ස ගනේ අය මෙතනට ගිහින් බලන්න :D:D


      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150901508723166&set=p.10150901508723166&type=1&theater

      Delete
    5. දැන්නං ඉතිං ලකී ලෑස්ති වෙන්නේ අර අයථා කැමරා ගණුදෙනුව ගැන පොස්ට් එකක් දම්ම ගන්න...:D

      Delete
    6. o rh positive thibena aya 1000 ekay.

      Delete
    7. holmanak bethakatawath hoyaganna apahasu raassa ganaye ayta.

      Delete
  2. මාරයෝ, උඹට හොල්මනුත් බයකොට ගෑල්ලමයි ගැන මොන කතාද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඕක තමා දන්න කියන හුග දෙනෙක් කිව්වේ...

      Delete
  3. බුදු අම්මෝ මෙන්න ෆොටෝ ගහන හොල්මනක්...මන් දුවනෝ.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය සරම ඇඳගෙන දුවහං..පාරේ යන අනිත් උන් දුවයි පට යක් සන්නියට බය වෙලා...

      Delete
    2. රෙදි නැතුව දුවන කොට හොල්මනුත් බය වෙනවලු කියලයි මන් අහලා තියෙන්නෙ...

      Delete
    3. කොහොමද රෙදි නැතිව අර රැවුලත් එක්ක දුවද්දී පෙනුම...
      මං කිව්වේ උඩු රුවුල...

      Delete
  4. මම දෙවෙනියාද ?

    මාරයාට බයේ හොල්මන චුත වෙලා....

    හැබැයි අර සුපර් සික්ස් එකේ රියල් හොල්මන් ඉන්නවා(ලු) නේද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. හපොයි ඉඳුනිල්..ලේසි නැහැ නේද..?

      සුපර් සික්ස් එකේ ඉන්නවා අර බහුබූතයෝ එකේ හොල්මන...

      Delete
    2. අන්න හරි. ඔය කිව්වහම මට මතක වුනේ. මමයි බල්ලයි ගිටා බහු භූතයෝ බලන්න.. ආපිට එන ගමන් බල්ලා කීවෙ , "මේ හු_ත වැඩක් නැහැ බං , අර හු_තිගේ බුරිය විතරයි බලන්න තිබුනේ" (සමාවෙන්න ඒ බල්ලාගේ කතා ව්‍යවහාරය)

      Delete
    3. බල්ලා රියල් පොරක්නේ...

      හැබැයි බං ඇත්තටම බහුබූතයෝ තව හොඳයි... එකේ පබෝධා මොනවම හරි දෙයක් කරනවා...

      Delete
    4. උඹල බහුබූතයො එකේ බූතයො බලන්න ගියාට මම දැක්ක තැනක කියල තියෙනව බහුබූතයො කින්නෙ බුරියට කියන තව නමක් කියල....

      අනික් හොඳම වැඩේ තමයි ෆිල්ම් එක රිලීස් වෙන්න කලින් නලින්ගෙ පැණි කොමඩු ගෙඩිය සින්දුවට ඕකෙ තිබුන සින්දුවෙන් විශුවල් එකක් හදල තිබුන එක.... නලින්ගෙ සින්දුවට ඒක මරුවට ගැලපුනා... ෆිල්ම් එකේ තිබුන සින්දුවට ඒ විශුවල් එක අපි ගලපගෙන බලන්න ඕන (මෙලෝ රහක් නෑ..)

      Delete
  5. හොඳ වැඩේ උඹට..රටේම බල්ලොයි පූසොයි කුරුල්ලොයි එළුවොයි පොටෝ ගහලා ඉවර වෙලා ඒ මදිවට ගියා තව හොල්මන් පොටොත් ගන්න..මොනව වුනත් යමක් කමක් තේරෙන හොල්මනක්.:D

    අනික ඔය පරණ ඉලව් කැමරාවට දැන් හොලමනක්වත් මූණ දෙන්න එයිද ?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. වංචාකාරයෝ..බොරු කාරයෝ...:D:D:D

      Delete
  6. හොහ් හොහ්..
    "දන්නවනේ ඉතිං මං ඔය බස් හෝල්ට් ගානේ ඉන්න ගෑණු ළමයි දිහා බල බල යන කෙනෙක්යෑ ආයිබෝං..හා නැද්ද හා...?"
    හොල්මන උනත් කල්පනා කරන්න ඇති "මූට මාව පෙනුනත් වැඩක් නෑ, ඔන්න ඔහේ නොපේනීම ඉන්නවා.." කියලා. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. අම්මපා එහෙමවත් උනාද..?
      ඔන්න බලමු ගෑණු ළමයි දිහා නොබලන එකේ අවාසිය..අද ඉඳන්වත් බලන්න පටන් ගන්න ඕන...

      Delete
  7. අර වැඳගෙන ඉන්න උන්දැද බං..!? බොලාටත් ඉතිං කෙල්ලෙක්නං, හොල්මන් කරනවා කිවුවත් ටක් ගාලා යනව නේ බලන්න.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. හොල්මනක් බලන්න ආසා නැත්තේ කවුද බං..වැඩි හරියක් අපි ගෑණු ළමයින්ව දකින්නේ පණ ඇති හොල්මං වගේ කොට මෙහෙම පණ නැති එකක් දකින එකෙත් පොඩි මෙව්වා එකක් තියේනේ...

      Delete
  8. බුදු අම්මෝ.............. මට බය හිතෙනවෝ...... කලු පාට පසුබිමේ මුණක් විතරක් තියන කලු හොල්මනක් මගෙ දිහා බලන් ඉන්නවෝ..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය ඉතිං..නංගි බොම්බෙ ලුකිං කල්කටා වෙලානේ...

      Delete
  9. ඔන්න වාසනාව! ෂුවර් එකටම ඔය කිට්ටුව නිධානයක් ඇති. ඔය මේ දවස්වල හොල්මන් ඩියුටි කරන්න පටන් ගන්නෙ නිධන් තියන පැතිවල. මිනිස්සු හොල්මනට බයේ ගෙවල්වල ඉන්න අතරෙ රෑ වෙච්චි වෙලාවක හොල්මන නිධානෙත් අරන් මාරුවෙයි. කොරන දෙයක් ඊට කලින් කරගත්තොත් ගොඩ .... : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේ පැත්තෙත් නිදන් ගල්නං එමටයි...ඒත් මේ වෙනකල්නං එහෙම තත්වයක් අහන්න දකින්න නැහැ...

      Delete
    2. අපොයි...,
      //ඒත් මේ වෙනකල්නං එහෙම තත්වයක් අහන්න දකින්න නැහැ...//
      බලපංකෝ... තව ටිකදවසකින් ආරංචිවෙයි.

      Delete
  10. මාරයො ගාවට හොල්මන් ඒවියැ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. නගාලත් එන එකේ මං බැළුවේ මේක විතරක් නොඒවිද කියලයි..:D

      Delete
  11. මාරයට තමන් මාරයා බව අමතක වෙච්ච තවත් එක් අවස්තාවක් මේක..

    මේ පින්තූරෙන් හොල්මන දැකපු නැති අය කන්නාඩියක් ඉස්සරහට යන්ඩ..... නිකම්ම පෙනෙයි... හිහ් හිහි..

    ReplyDelete
    Replies
    1. අන්න නියම ක්‍රමේ..අර වෙනී අයියා යන විදියටම ගියානං ෂුවර් බය වෙනවා...

      Delete
  12. හ්ම්ම්ම්....ආපහු එනකොට බයික් එකේ බර වැඩි වගේ ගතියක් දැනුනේ නැද්ද? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒකට ඉතිං බයික් එක කර තියං ඇවිදින්න එපැයි..මං මේකේ නැගලනේ ගියේ..::P

      Delete
  13. ගෑණු හොල්මනක් කොහොම උනත් මට පේන්නේ බස් හොල්ට් එකම කොන්ක්‍රීට් හොල්මනක් වගේ...බලපන් එකේ තියෙන ගුප්ත ස්වභාවය.... අම්මෝ මේ මං බයවෙලා.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. යකඩෝ මං තව හොඳ හරිය කිව්වේ නැහැනේ.. ඔය බස් හෝල්ට් එකේ ඉඳන් මීටර් දෙසීයක් පිටිපස්සේ තමා කනත්ත..අර පේන මඳුරු දඟර කොම්පැනියේ අල්ලපු වත්ත... මිනිය එතන හොල්මන මෙතන...

      Delete
  14. චික් විතරක්, හොල්මනකටවත් පාඩුවේ ඉන්න දෙන්නෙ නෑ මේකා...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය ඉතිං..මං දැන් ‍බොට මොන වරදක් කලාටද මෙහෙම ආඬපාලි දොඩන්නේ..?

      Delete
  15. මල සන්තෑසියක් තව පොඩ්ඩෙන්!! හොල්මන ආවා නම් එහෙම මාරයා අයියා දුවන විදිය මට මැවිලා පේනවා!

    ReplyDelete
    Replies
    1. බයික් එකා දාලා දුවන්න මේ මං..හුහ් එව්වා හ‍ඳේ..යන අහක ඒකත් කරේ හරි තියං තමා...:D:D:D

      Delete
  16. "මාර ගවේෂණ" කියලත් ලේබලයක් දාන්න වෙයි වගේ.
    මැප් එකනං එල :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. හැබෑවටම මේක දාන්න ලේබලයක් නැතිව මං කල්පනා කොර කොර හිටියා නෙව විනාඩි දෙක තුනක්ම...

      Delete
  17. අර මොනවද ගණ වල අයට හොල්මන් පෙන්නේ නැහැලුනේ... හිකිස් මටත් පෙන්න්නේ නැනේ අයියා...

    හැබැයි ඉතින් මගේ පෙනිමේ අවුලක්ද දන්නේත් නැ..

    සිරාවට තමන් කවුද කියලා අමතක උන තැනක් නේද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. මමත් රාක්ෂ ගණ ඒකවත් හරහට හිටියද කියලා හිතෙනවා...

      Delete
  18. මේ ඒරියා එක අධි ආරක්ෂිත කලාපයක් කරන්න ඕනි , එහෙන් ප්ලෙන් කඩා වැටෙනවා ඒ මදිවට හොල්මන් සැරිසරනවා ඔක්කොටම හපන් මාරයෝ ගිහින් හොල්මන් වල පොටෝ ගහනවා

    ReplyDelete
    Replies
    1. මං අර හොල්මන සක්‍රීය ප්‍රදේශය කලු කරන ගමනුත් ඕක හිතුවා...

      Delete
  19. //මං ඔය බස් හෝල්ට් ගානේ ඉන්න ගෑණු ළමයි දිහා බල බල යන කෙනෙක්යෑ ආයිබෝං..හා නැද්ද හා...//

    ඇත්ත...ඇත්ත.....
    හොල්මනටත් හිතෙන්න ඇත්තෙ එහෙමමයි.....ඒකයි පෙනෙන්න ඇවිත් නැත්තෙ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. නැහැ නැහැ මං පස්සේ හොයලා බැළුවා...එදා හොල්මනගේ නිවාඩු දවසළු...

      Delete
  20. "අත්තනගල්ලේ හොල්මන් ගැහැනිය" කියල හෙඩිම දැක්කම පොඩ්ඩක් ගැස්සිලා හිටිය...

    ReplyDelete
    Replies
    1. හොහ් හොහ්..මට හිතා ගතෑකි..ෂුවර් එකට අර අරයව සිහිපත් වෙන්න ඇති... සපා අයියා ගැස්සුනාට මොකද මේ පැත්තේනං බලු නට්ටක්වත් දැන් ගැස්සෙන්නේ නැහැ ඒ කෙනා සිහි උනාට...

      Delete
  21. මේ උන්නැහැ උඹලා ඕක විහිළුවට ගත්තට ඔය වෙලාවේ හොල්මන ඉඳලා තියෙන්නේ මාරයාගේ දකුණු පැත්තට වෙන්න, හරි පුළුවන්නම් නැහැ කියහල්ලා බලන්න... මාරයෝ ගහන එකේ හැම පැත්තටම ෆෝටෝ කෑළී ටිකක් අරගන්නෙපැයි, 2ක් හොදටෝම මදි.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ගත්තා ගත්තා හදා කොහොම හරි පොටෝ හතලිස් ගානක් අරං ආවා..ඒත් කලුවරේ ඒ හැටි පැහැදිලි ඒවා තිබුනේ නැහැ..මං හිතං හිටියේ මට ඇහැට නොපෙනුනත් මොන මගුලක් හරි වෙලා පොටෝ එහෙකට හරි අහු උනොත් කියලා හිතෙන හිතෙන හැම අතටම ගැහුවා..මොන..එකකවත් නැහැ...

      Delete
  22. ෆේස් ටු ෆේස් මාරයා ලගට එන්න බය වෙන්න ඇති.. මම අහලා තියෙනවා මැරුනට පස්සේ ඒ ආත්මේ අරන් යන්න මාරයා නියෝජිතයෙක් එවනවලු.. යන්න අකමැති අය හැංගෙනවලු.. ඒ නිසා මාරයා දැකලා හැංගෙන්න ඇති..

    ReplyDelete
    Replies
    1. අම්මපා මේකි එහෙමවත් හිතලා හැංගුනාවද්ද..?

      Delete
  23. හොල්මන හැංගිලා ඉඳලා කැමරාව මානනකොට එලියට ඇවිත් නේ :) හොල්මන් උනත් ෆොටෝ ගන්නවාට ආසා ඇති

    ReplyDelete
    Replies
    1. දැන් කාලේ හොල්මනුත් ප්‍රසිද්ධියට කැමතියි නගේ... (මේ ඒක නෙවෙයි මගේ කලින් පෝස්ට් එකේ කමෙන්ට් ටික හිමිහිට කියවලා බලමුකෝ... එකෙක් හරි අපූරු කමෙන්ට් එකක් දාලා තියේ...)

      Delete
    2. දැක්කා දැක්කා අල්ලගන්නම්කො කනෙන් මම ;)

      Delete
  24. මාරයා .. මාරයි ...හොල්මන් මරයි ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. මරන්නවත් දකින්න එන්න එපැයි...

      Delete
  25. "මුන්නැහේලා දන්නවනේ මං ඉස්සර හිටියේ ඔය හරියේනේ..ඒකනේ කෆීර් දෙක වැටුන වෙලේ මං හිටු කියලා ඒ පොවුර්තිය ගෙනාවේ... "

    මෙතන පොඩි වැරදීමක්. ඒකනෙ කෆීර් දෙක වැටුනෙ වෙන්න ඕනෙ..

    ReplyDelete
  26. මාරයියේ... මම නම් දේව ගනේ.. ඒ වුනාට හොල්මනනම් දැක්කා... සුදු පාට සාරියක් ඇදලා හිටියනම් තවත් තාත්විකයි...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒ ඉස්සර කාලේ හොල්මං මල්ලියේ..දැන් එහෙම හොල්මං නැහැ..එව්වා උනත් කාලේ තාලේ හැටියටයි...

      Delete
  27. හොල්මන් කෙල්ල කෙසේ වෙතත් සයිබර් කෙල්ලො ටිකට ගෙදර හොයා ගන්න නම් පාරේ මැප් එක දාලා කොල්ලා ;) සොරි සොරි.. අංකල් :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. හරි හරි බං..උඹ ලී මෝල ගැනයි හයිබ්‍රිඩ් ගැනයි දානකොට අපිත් මොනවාම හරි කරන්න එපෑ..හා නැද්ද මං අහන්නේ..?

      Delete
  28. මාරයියේ නිකං බොරු වැඩ කරන්න එපා. ඔයා බයනං ඕවට නොගිහින් ඉන්න. පොඩි ළමයෙක් උනත් දන්නවා හොල්මං එන්නේ රෑ12න් පස්සේ කියලා. ඔයා බොරුවට 11.30 වෙනකං ඉඳලා බයට ආපහු හැරිලා ඇවිත් මෙතන බොරු කියනවා! :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. පූෂා සමඟ එකඟ වෙමි

      Delete
    2. යකෝ මේ හොල්මන වැඩි හරියක්ම පෙනිලා තිබුනේ රෑ දහයට කිට්ටුව... ඒකයි ටයිම් අල්ලලා ගියේ...

      (යකෝ ලෝක විනාසේ සිද්ධ වෙනවයි කියන එක දැන්නං මට ෂුවර්... මෙන්න නයි මුගටි එකඟතාවයෙන් වැඩ කරන්න අරං..)
      :P:P:P

      Delete
  29. හික් හික්.. මාරයා අයියා දැක්කම හොලමන බය උනාද දන්නේ නෑ..
    මට නම හොල්මනක් පෙන්නේ නැතෝ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආයේ දෙකක් නැහැ මල්ලි රාක්ෂ ගනේ...

      Delete
  30. හොල්මන් ගෑණිටත් උඹ ෂුවර් නැතුව ඇති ඒකයි ඒකි එලියටවත් බහින්න නැත්තෙ වරදිලාවත් ඒකි එතන හිටිය නම් ඔන්න තව ටික දවසකින් ආරංචි වෙයි බඩ දරු අම්ම කෙනෙක් හොල්මන් කරනව කියල..හොඳ වෙලාවට මෙහෙම උනේ හහ් හහ්
    (මනුස්සකම/හොල්මන් අඩවිය)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය කතාව තමා හුඟ දෙනෙක් කියන්නේ...

      Delete
  31. උඹ එ පැත්තේ කරක් ගහනවා කියලා හොල්මන දැන් එලියටවත් බහින් නැලු

    ReplyDelete
    Replies
    1. එහෙම හරි ඒ කරදරේ අහවරනං ඒකත් මදෑ...

      Delete
  32. මේකා ඒ ගමන හොල්මනකටවත් තමංගෙ පාඩුවේ හොල්මං කරගෙන ඉන්න දෙන්නැති හැටි!! ඕවා හොල්මං අයිතිවාසිකම් උල්ලංඝනය කිරීම්, හරිද? හොල්මං මූන්ට ගහන්න ඕනෙ පෙස්සමක්..

    henryblogwalker the Dude

    ReplyDelete
    Replies
    1. දේශද්‍රෝහියා... එන්ජීඕ කාරයා... අඩෝව්...

      Delete
  33. මාරයියේ උබ පාරේ ඔය වෙලාවට යද්දී නිකමටවත් ඔය හොල්මන උබේ බයික් එකට නගින්න අත දැම්මොත් මොකෝ කරන්නේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. කොහොමත් මං ගමන් බිමන් යනකොට පාර තොටේදී අත දාන අයව දාං යන එකා වෙච්චි..බැහැයි කියන්න ඇහැකියෑ...
      (අන්න මං උඹට ගේම සෙට් කලා..දැන් උත්තර හොයාගං..මෙතන පුරස්න අහ අහ ඉන්නේ නැතිව...)

      Delete
  34. තනිකඩ පිරිමියෙක් ඉස්සරහට හොල්මනක් ආවොත් මොන වගේ තත්වයක් ඇතිවෙයිද කියන්න බැරි හින්ද හොල්මන තමන්ගෙ ස්වයං ආරක්ෂාව සලසගන්න ඇති.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය පැත්තෙත් එහෙම වෙන්ටෑ...

      Delete
  35. මම ඔය හොල්මන නෑ කියන්නෙත් නැතුව, ඊයෙ රෑ අපේ සෙට් එකක් මාව මරන් කන්න හැදුව ඕක තියෙනවමයි කියල.... උන් කිව්ව කාරණා, ;)

    1) ඕක ගැන හොයන්න ගිය පොලිසියෙ උනුත් බය වෙලා

    2) කෙල්ලව බයික් එකේ තියන් ගෙදරට ගෙනත් දාන උන් ගෙදර දොරට තට්ටු කලාට පස්සෙ බඩු මිසින්... ගෙදර උන් අර බයික් පොර හරි කාව හරි උදේ වෙනකම් නවත්තන් ඉඳල ගෙදර යවනව

    3) කෙල්ලගෙ මරණෙ ගැන සැකේට ඒ ගෙදර මිනිස්සු මලගිය උදවිය ගෙන්නන තැනකට ගිහින් මෙයාව ගෙන්නලලු... වැඩේ කරන් යද්දි කට්ටඩියට සිහි නැතිවෙලාලු... ඉතිං ගෙන්නපු මලගිය පරාණෙ යවාගන්න විදිහක් නෑලු...

    තව වෙන වෙන හොල්මන් කතා ගියා... මාරෙ අයිය කියල තියෙන හොල්මන ගැන තව අහන්න ගියා නම් මගේ සරීර සෞඛ්‍යට හොඳ නොවෙන්න තිබුන හින්ද ඇහුවෙ නෑ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔය අහපු කතා ටික ඔක්කෝම මාත් ඒ විදියටම ඇහුවා... කොහොම උනත් මොනවාම හරි දෙයක් නැති වෙන්නත් බැහැ...ඒත් මටනං කිසි දෙයක් පෙනුනේ නැහැ..නිකං ඉන්න එකේ ගිහින් ආවනං නරකද..?

      Delete
  36. රහස් පරීක්ෂක මාරසිංහ... :-)
    මැප් එක නං පස්ට..

    සුභ වේවා!! රාජ සම්පත් ලැබේවා!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආයෙත් උලව් සම්පතක් ගැන කියනවා..එපා යකෝ..:D

      Delete
  37. ඈ බං උබට ඒකිව හමූඋනේම නැද්ද හික් හික්

    ReplyDelete
  38. "මාරයා මාරපරික්ෂාවක"
    මාරය ව දැක්කහම ......... හොල්මනත් බයවෙන්න ඇති මොකද හොල්මන වුනත් ගැනු හොල්මනක්නෙ ..... මොකද ශුවර් නැහැනෙ....... හදිස්සියේ ‍රැ හොල්මන ගැන මාරයා ට හිතක් පහල වුනොත්...... ඇම්ඩට මොහිනී හම්බුනා වගෙ වෙයි...හි හ් හි හ්....... නියම ලිපියක්.... ඔබට ජය....

    ReplyDelete
    Replies
    1. සිකේයියා මෙන්න කිව්වා කතාවක්...

      Delete
  39. අපි ස්කුබි ඩූ බලන නිසා හොල්මන් වලට බය නැත..

    ReplyDelete
    Replies
    1. මං නං ඉස්සර ගෝස්ට් බස්ටර් එහෙමත් බැළුවා...

      Delete
  40. බොට ෂුවර් ද ඔය මහ රෑ ගැහුවෙ පොටෝ විතරමයි කියල...

    ReplyDelete
  41. අර මෑද තියෙන පෝස්ටරේ නම් කවුදෝ ඉන්නවා...එයාද?
    හීහී... රමණි අක්කාට පොලිසිය බය වෙලා ගිය සිද්ධිය නම් නියමයි....

    ReplyDelete
    Replies
    1. කෝ..එහෙම පෝස්ටරයක් පේනවද..?

      Delete
  42. කො බං හොල්මන??/ O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇයි පෙනුනේ නැද්ද..? සොරි තමා එහෙනං බොලා රාක්ෂ ගනේ...

      Delete
  43. මේකයි කේස් එක. උඹ යන්න කළින් මේකෙ යනවා කියලා පබ්ලිෂ් කළානෙ. ඉතින් තෝ වගේ එකෙක් එනකොට හොල්මන්වත් ඉඳියි ද බං.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒ කියන්නේ හොල්මන ෆේස් බුක් එන එකක්..?

      Delete
  44. ආහ් මං දැක්කා අර බස් හෝල්ට් එක උඩ යන්තම් එබී බලන් ඉන්න එක්කෙනා ගැන නේද ඔය කියවන්නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. හරියටම හරි..මෙච්චර වෙලා එකෙක්වත් ඒක දැක්කේ නැහැ... මං මේ බල බල හිටියේ එකෙක් හරි ඒක දකී කියලා...

      Delete
  45. ඇත්තටම තනියෙන් ද...? ගියේ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. එක්ක යන්න කියලවත් තව කවුරුවත් ඉන්න එකක්යෑ.. අනික තනියම මිස ඩබල් දාලා ගෙහුං හොල්මං බැලියැකිද..?

      Delete
  46. Commented By හදවතින්ම ශ්‍රී ලාංකිකයි..මාරයාගේ හිත හයිය ඇති, නැත්නම් මාරයට විතරක් හොල්මන් නොපෙනී තියෙන්න බැහැනේ...

    ReplyDelete
  47. Replies
    1. සිලි දත් අහනවා..සිලිම තමා...

      Delete
  48. ෆ්ලෑෂර් එක නැතුව ගත්තනම් පෙනෙයි!

    ReplyDelete
    Replies
    1. අන්න ඒකනං මට අමතක උන කාරණයක්...

      Delete
  49. අනේ මලේ මං වැඩිහිටියෙක් හැටියට උඹට අවවාදයක් දෙන්නම්.. ඔය නන්නත්තාරේ යන හොල්මන් ගෑනු පස්සේ යන්නේ නැතුන් හොඳ කෙල්ලක් ගෙදරට අරන් වරෙන්කො.. ඔහොම ගියොත් උඹේ හොඳ කල වයස ගෙහින් උඹට හොල්මනක්ම තමයි ගෙනෙන්න වෙන්නේ ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. දැන් ඉන්න තරමක් ඉන්නෙත් හොල්මං කොට කොහොමද අයියේ එහෙම නැති එකක් හොයා ගන්නේ..?

      Delete
  50. මට නම් මෙලෝ හොල්මනක් මෙහි පේන්නේ නැත. රාක්ෂ ගනයේ නිසා වෙන්න ඇති.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ආ රාක්ෂ ගනනං ඉතිං කොරන්ට දෙයක් නැහැ...

      Delete
  51. කෝ අප්පේ හොල්මනක්????

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇහ් නිසූපට නොපෙනෙන්න විදියක් නැහැනේ...

      Delete
  52. හොල්මනක් නම් දැක්කේ නැත. රමණි අක්කගේ සිද්ධිය නම් පට්ටයි ආහ් :) හොල්මනක් බලාගන්න මාත් සැහෙන ආසාවකින් ඉන්නේ....!!!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේක දැක්කේ නැත්තං ආයේ වෙන එකක් පෙනෙයි කියලා හිතන්න බැහැ...

      Delete
  53. ඔන්න මාරයා හොල්මනකට ට්‍රයි කොරන්ඩයි යන්නෙ..............මාර හොලමං සුසංයෝගයෙං මොක්කු ඉපදෙයිද දන්නෑ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මං ‍බොට කිව්වයි කියලා හිතාගං..හැහ්

      Delete
  54. ඔන්න මාත් ඔය ගැන ලිව්වා.මේකට ලින්ක් කොළා.මාරයා අයියගෙන් ලින්ක් කරන එක ගැන අවසර ගන්ට ජොතිෂ්‍යකාර්යාලයට ඊයක් එව්වා.අවසර දෙන්ඩෝ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. හා හා ඕන එහෙකට ලින්ක් කර ගන්ට...

      Delete
  55. පොඩි හොල්මන් බලන්න ලොකු හොල්මනක් ගියාම පොඩි හොල්මන් "හොල්මන්" වෙලා අතුරුදහන් වෙනවා

    ReplyDelete
  56. Teshan
    මැරුනම අපටත් බැරිද හොල්මනක් වෙන්න

    ReplyDelete
  57. මට නම් ඒ ෆොටෝ එකේ මුකුත් පෙන් නැහැ.

    ReplyDelete
  58. මර අයියේ,මේකෙ කොතනද හොල්මන් නංගි ඉන්නේ.???????

    ReplyDelete